حضور و غیاب سنتی یا مدرن؟

حضور و غیاب
Rate this post

حضور و غیاب سنتی یا مدرن؟

امروز در فراتکنو قصد داریم مبحث حضور و غیاب سنتی یا مدرن را مقایسه کنیم.

حتی در سالی که بزرگترین تلسکوپ ناسا توانسته نزدیکترین عکس ها از خورشید را بگیرد همچنان کسب و کارهایی هستند که فکر میکنند روش های سنتی از روش های مدرن بهتر هستند.

دلایل بسیاری میتواند عامل این تصمیم باشد.

1 تجربه بد از روش حضور و غیاب مدرن

2 عدم دانش کافی در این زمینه

3 تصور عدم نیاز به روش های مدرن حضور و غیاب

4 خدمات پس از فروش ضعیف برخی از فعالان این حوزه

5 تعداد بسیار کم پرسنل و تصور کنترل ورود و خروج آن ها به روش سنتی

6 عدم آگاهی از مزایای روش های مدرن ثبت ورود و خروج پرسنل با دستگاه های حضور و غیاب

و …

حضور و غیاب

بر کسی پوشیده نیست که روش های سنتی هنوز بهترین روش ها هستند!!!!!!!! البته به شرطی که الان در زمان اختراع چرخ باشیم یا در حال تحقیق در مورد پیدایش واکسن آنفولانزا!!!

تصور کنید هنوز هم آب شرب خود را از چشمه تهیه میکردید و برای به دست آوردن آن ساعت ها پیاده به سراغ چشمه ها میرفتید.

بدیهی است امروز دیگر کمتر کسی به این مسئله فکر میکند یا آن را منطقی میداند.صبر کنید…مگر تا همین چند سال پیش آب شرب انسان ها از چشمه ها و به روش سنتی تهیه نمیشد؟!پس چرا امروزه آب لوله کشی و تسویه شده جزو الزامات زندگی مدرن است؟!واضح است….وقتی میتوان بهترین آب شرب را به ساده ترین روش در اختیار داشت پس اینهمه زحمت چرا؟!

حال تصور کنید صاحب کسب و کار کوچکی هستید و میخواهید نظم ورود و خروج را در شرکت خود برقرار نمائید.با یک قلم و دفتر ساده هم میتوان اسامی را یادداشت و ساعت ورود و خروج پرسنل را در آن ثبت کرد.

اما قضیه به این سادگی ها هم نیست.تصور کنید همان تعداد اندک نیرو قصد مرخصی رفتن یا اضافه کاری کردن یا شیفتی کار کردن را داشته باشند.

اینجاست که شما دچار سردرگمی میشوید.حضور و غیاب سنتی توان محاسبه این اعمال را دارد ولی به شرطی که حداقل 3 نفر را برای این کار بصورت دائم استخدام کنید.

بغیر از هزینه های سرسام آور هنوز هم احتمال خطای انسانی وجود دارد.

یک دستگاه حضور و غیاب خوب میتواند ساعات ورود و خروج و مرخصی و شیفت ها و اضافه کاری را به ثانیه و با دقت فراوان ثبت کرده و با یک کلیک میتوانید لیست حقوق و مزایای پرسنل خود را محاسبه کنید.

بیشتر بخوانید : اثر انگشت

 

یک نرم افزار دقیق به کمک دستگاه حضور و غیاب خوب میتواند به راحتی شما را از هرگونه روش سنتی بی نیاز کرده و در عوض حس اطمینان خاطر را برای شما و پرسنلتان فراهم آورد.

وقتی پرسنل شما بدون دغدغه از خطای انسانی یا عدم محاسبه دقیق در محل کار خود حاضر میشوند قطعا خوشحال تر از زمانی هستند که تنها امید آن ها عدم ثبت اشتباه ساعت ورود و خروج و یا خطای انسانی در محاسبه حقوق و دستمزدشان است.

پس به راحتی و با توجه به نیاز روزافزون مکانیزه شدن فرایند ثبت ورود و خروج و تنها با خرید یک دستگاه حضور و غیاب و نرم افزار مربوطه میتوانید جلوی خیلی از خطاهای مرسوم روش سنتی را بگیرید.

به کمک نرم افزار محاسبه کارکرد و حقوق و دستمزد میتوانید در کسری از ثانیه هزینه ها ، اضافات ، کسورات و حقوق قانونی پرسنل مجموعه خود را محاسبه کرده و ضریب ریسک خطای انسانی را به صفر برسانید.

البته باید توجه داشته باشید که یک دستگاه حضور و غیاب و نرم افزار مربوطه تنها با پشتیبانی حرفه ای گزینه ایده آل همه مجموعه هاست و بدون پشتیبانی خوب عملا ضریب موفقیت در پیاده سازی و مکانیزه کردن این فرایند پایین خواهد آمد.

حضور و غیاب فراتکنو متشکل از سخت افزار های با کیفیت و نرم افزار های دقیق و به پشتیبانی تیم مجرب و حرفه ای میتواند بهترین پاسخ به وجود خطای انسانی مرسوم در زمینه ثبت و محاسبه ورود و خروج و کارکرد پرسنل شما باشد.

فراتکنو از ابتدا تا انتها با شماست.