گیت تردد و دستگاه حضور و غیاب

pn (81)
Rate this post

گیت تردد و دستگاه حضور و غیاب

گیت های ورود و خروج و تردد با توجه به اهمیت ایجاد نظم و برقراری امنیت در ادارات و مکان های عمومی یا خصوصی به یکی از متداول ترین سیستم های امنیتی بدل شده است.
انواع مختلفی از گیت های تردد وجود دارند که با توجه به میزان تردد و نظم مورد نیاز اماکن مختلف ، از سیستم ورود و خروج متفاوتی استفاده می کنند.
گیت کنترل ورود و خروج با توجه به مورد خود نیاز به شناسایی افراد شناخته شده با غیر شناخته شده دارند و همینطور تفکیک افراد شناخته شده از هم برای ثبت ورود و خروج هر شخص مورد نیاز است.
شناسایی این گیت ها در انواع گوناگون کارتی، مجهز به تکنولوژی بیومتریک و RFID وجود دارند.
این سیستم ها اطلاعات فردی که در حال عبور است را با اطلاعات ثبت شده در سیستم که از قبل دریافت شده بود را مقایسه می کند، در صورت تطبیق این اطلاعات مجوز عبور فرد صادر می شود.
گیت های ورود و خروج از عملکرد های گوناگون برای باز و بسته کردن ورودی برخوردار هستند که از آن موارد می توان به گیت اهرمی که در انواع مختلف تک اهرم تا سه اهرمی هستند، گیت شیشه ای که بصورت اسلایدی و لولایی می باشند، گیت های چرخشی گردان که بصورت دو تا چهار پره ای می باشند اشاره کرد.
گیت تردد
دستگاه های حضور و غیاب اگر دارای کیت رله خروجی باشند میتوانند با این گیت ها ارتباط برقرار کرده و در بحث کنترل تردد و گزارش ورود و خروج عملکرد قابل توجهی داشته باشند.
داشتن سیستم یکپارچه برای کنترل ورودی های یک مجموعه کار بسیار سختی نیست ، برای بالا بردن امنیت می توان در هر ورودی یک گیت ورود و خروج مجزا که اجازه دسترسی بصورت منطقه ای را کنترل کند تعبیه کرد.
این گیت ها به طور مستقل عمل میکنند ولی همگی به سیستم کنترل مرکزی متصل هستند که در آن مدیر سیستم با ثبت قوانین ورود خروج که شامل زمان مجاز ورود و زمان مجاز خروج با لیست اسامی درج کرده است.
بیشتر بخوانید : تعریف مدیریت

 

بدین صورت افراد با کنترل میزان زمان دسترسی خود به بخش مربوطه راه پیدا می کنند.گیت های کنترل تردد با دقت بالای خود و کار بدون وقفه خود بصورت شبانه روزی با باتری و برق، از عملکرد مطلوبی برخوردار هستند، این گیت ها با پیش بینی های لازم که قادر به شناسایی انواع حرکات و تردد های برنامه ریزی شده می باشد، قادر به شناسایی تردد های مشکوک افراد بوده تا هنگام گزارش گیری به مدیری سیستم اعلام نماید.

شرکت فراتکنو ، ارائه دهنده دستگاه های حضور و غیاب در سراسر ایران آماده ارائه دستگاه های حضور و غیاب با قابلیت رله خروجی و ارتباط با انواع گیت ها میباشد.
بدین منظور کافی است از بخش محصولات ، دستگاه متناسب با نیاز خود را انتخاب کرده و سپس ار طریق پشتیبانی جهت نصب و راه اندازی و اتصال کمک بگیرید.
اگرچه سادگی و سهولت در استفاده از دستگاه های حضور و غیاب فراتکنو زبانزد خاص و عام است.