معرفی بهترین نرم افزار حضور و غیاب

Rate this post

معرفی بهترین نرم افزار حضور و غیاب

امروزه نرم افزارهای حضور و غیاب بسیاری در بازار وجود دارند. در این میان نرم افزار Kronos، بهترین نرم افزار حضور و غیاب است، که در این مطلب به معرفی آن می پردازیم.  Kronos یک راه حل مناسب برای مدیریت سرمایه انسانی و محیط کار است. این نرم افزار، در بیش از 100 کشور مورد استفاده قرار می گیرد. بیش از 40 میلیون کارمند در سراسر دنیا، از این نرم افزار بهره می گیرند. این نرم افزار در سال 1977 ساخته شد. نرم افزار حضور و غیاب در مکان هایی مانند دانشگاه، دبیرستان یا شرکت به کار می رود.

معرفی بهترین نرم افزار حضور و غیاب

مزیت استفاده از بهترین نرم افزار حضور و غیاب در اماکن مختلف

در زیر به معرفی برخی از نرم افزار های حضور و غیاب رایگان می پردازیم.

  • Homebase

این نرم افزار، یکی از بهترین نرم افزارهای حضور و غیاب موجود است. Homebase یک راه حل جامع برای مدیریت حضور و غیاب کارکنان است. برخی از ویژگی های این نرم افزار، شامل برنامه ریزی، بررسی حقوق و دستمزد، استخدام و ارتباط گروهی است. نصب و تنظیم این نرم افزار ساده است. با استفاده از نرم افزار Homebase، کاربران می توانند برنامه ریزی مشاغل خود را به صورت آنلاین انجام دهند. همچنین مدیران با استفاده از آن، فرایند استخدام را مدیریت کرده و رضایت کارکنان را بهبود می بخشند.

  • Clockify

نرم افزار دیگر در زمینه حضور و غیاب، Clockify است. این نرم افزار ویژگی های منحصر به فرد زیادی دارد. Clockify یک نرم افزار حضور و غیاب رایگان است. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده است. کاربر قادر به نظارت بر ورود و خروج کارکنان، پرداخت صورت حساب ها، گزارش ها و برنامه های شرکت است. این نرم افزار کاملاً رایگان است. با استفاده از آن شما می توانید با کارکنان شرکت ارتباط داشته باشید. این نرم افزار به شما در بررسی بهره وری شرکت نیز کمک می کند.

  • Open Time Clock

دیگر نرم افزار حضور و غیاب رایگان، Open Time Clock است. این نرم افزار شامل اسکن بیومتریک، بررسی ورود و خروج کارکنان و پشتیبانی از دوربین وب است. در واقع این نرم افزار، بر پایه سیستم ابری تنظیم شده است. این نرم افزار بسیار امن و قابل اطمینان است. نرم افزار Open Time Clock برای کمک به صاحبان مشاغل، حسابداران و مدیران تنظیم شده است.

بیشتر بخوانید : ۶ نکته مهم در خرید دستگاه حضور و غیاب

 

  • Time Trex

این نرم افزار نیز از بهترین نرم افزار های حضور و غیاب است. با استفاده از آن، کاربران به ویژگی هایی از جمله برگه زمانی، مجموع سود دریافتی و بانک های زمانی دسترسی دارند. همچنین کارکنان می توانند از طریق موبایل، کامپیوتر یا لپ تاپ به این نرم افزار دسترسی داشته باشند.

  • Kronos

بهترین نرم افزار حضور و غیاب در سال 2020، نرم افزار Kronos است. این نرم افزار، کلیه ویژگی های مورد نیاز برای مدیریت زمان کارکنان یک شرکت را ارائه می دهد. از جمله ویژگی های این نرم افزار، ارائه روش های مختلف برای ساعات کاری در یک شرکت، ارائه ابزارهای مدیریتی و برنامه ریزی برای جلوگیری از اتلاف وقت است. با استفاده از نرم افزار Kronos، کارکنان می توانند از طریق ساعت دیواری، مرورگرهای وب، تلفن و برنامه های مختلف تلفن همراه، زمان خود را مدیریت کنند. زمان سنج/ timeclock به کارمندان این امکان را می دهد تا بدون استفاده از انگشت، زمان ورود و خروج خود را اعلام کنند. همچنین این نرم افزار، شامل مدیریت کامل وقت است. بهترین نرم افزار حضور و غیاب، تعهدات PTO هر کارمند را نیز ردیابی می کند. بعلاوه، این نرم افزار به کارکنان امکان ثبت درخواست مرخصی را می دهد. نرم افزار Kronos همچنین به مدیران امکان رد یا تایید مرخصی را می دهد. سایر ابزار های این نرم افزار، شامل سلف سرویس کارکنان، مسیرهای ممیزی، آموزش های آنلاین و هشدارهای اطلاع رسانی می شود. بهترین نرم افزار حضور و غیاب، به شما امکان ردیابی کارکنان به صورت آنلاین را می دهد.

بیشتر بخوانید: دستگاه حضور و غیاب

 

دانلود نرم افزارهای لازم از سایت فراتکنو