آموزش نصب دستگاه حضور و غیاب

نصب دستگاه حضور غیاب
Rate this post

آموزش نصب دستگاه حضور و غیاب

شاید به هر دلیلی قصد جابجایی محل نصب دستگاه حضور و غیاب خود را داشته باشید. در این بخش از وبسایت حضور و غیاب فراتکنو به صورت مرحله به مرحله با نحوه ی نصب فیزیکی دستگاه حضور و غیاب روی دیوار آشنا می شویم.

موارد لازم برای نصب دستگاه حضور غیاب:

1- دریل
2- پیچ گوشتی
3- رولپلاک (در صورت نصب مجدد)

در صورتی که دستگاه حضور و غیاب فراتکنو را تهیه کرده باشید بعد از باز کردن جعبه، اقلام زیر را مشاهده می کنید.این موارد در مدل های مختلف سیستم حضور غیاب ثابت می باشد و فقط شکل آن تغییر می کند. عکسی که مشاهده می کنید مربوط به دستگاه حضور غیاب F70 می باشد که در مدل های دیگر امکان دارد شکل پایه یا آداپتور آن تغییر کند.

خب حالا برای نصب دستگاه حضور و غیاب روی دیوار ابتدا پایه ی مشکی رنگ را در جای مورد نظر روی دیوار قرار داده و نقاط مشخص شده برای پیچ کردن به دیوار را با خودکار علامت بزنید. سپس پایه را از روی دیوار برداشته و به اندازه ی سایز رولپلاکی که دارید نقطه ی علامت گذاری شده را با دریل سوراخ کنید.

آموزش نصب دستگاه حضور و غیاب

نکنه ای که باید به آن توجه فرمایید محل مناسب نصب دستگاه حضور و غیاب می باشد مثلا اگر دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره تهیه کرده اید در مقابل تابش مستقیم نور قرار ندهید . در زمان نصب به ارتفاع سیستم حضور غیاب از زمین توجه کنید که دستگاه در حدفاصل مناسب نصب شود تا افراد کوتاه قد و قد بلند در زمان ثبت تردد به مشکل نخورند.

 

بیشتر بخوانید :  مقایسه دستگاه حضور و غیاب UF100 و VF300

 

بعد از نصب پایه ی دستگاه حضور و غیاب در بعضی از مدل ها مانند مدل های تشخیص چهره ابتدا باید سیم مربوط به آداپتور برق دستگاه را از زیر پایه رد کنید ولی خب در دیگر مدل ها نیازی به این کار نیست و شما شیار های پشت دستگاه حضور و غیاب را روی پایه قرار داده و توسط 2 یا 4 پیچ ریز (که با توجه به نوع مدل تعداد آن متفاوت است) دستگاه را به پایه پیچ می کنیم.خب به همین راحتی شما دستگاه حضور و غیاب خود را به دیوار وصل کرده اید.