نرم افزار محاسبه حقوق و دستمزد تحت وب

مقدمه :

نرم افزارهای تحت وب از بدو پیدایش به شددت مورد توجه کاربران قرار گرفته اند.سهولت در نصب و استفاده و همچنین امنیت و به روز بودن آن ها از بارزترین ویژگی های این دست از نرم افزار ها میباشد.نرم افزار حقوق و دستمزد تحت وب فراتکنو، با انعطاف بالا در نصب و بهره وری توانسته به سرعت جایگاه ویژه ای در بین کاربران حوزه حضور و غیاب باز کند.در واقع پس از مرحله استخراج اطلاعات از دستگاه حضور و غیاب و پرداز آن توسط نرم افزار محاسبه کارکرد، برای محاسبه فیش حقوقی پرسنل نیاز به نرم افزار محاسبه حقوق و دستمزد تحت وب داریم.در ادامه به تشریح این محصول کاربردی میپردازیم…

bnbnbn min 204x300 1 1

ورژن 2.01

چرا به این نرم افزار نیاز داریم؟

پس از عرضه نسخه ویندوزی نرم افزار محاسبه حقوق و دستمزد، و با توجه به نیاز روز بازار، دپارتمان فنی فراتکنو تصمیم به عرضه نسخه تحت وب نرم افزار محاسبه حقوق و دستمزد گرفت.نرم افزارهای تحت وب نیاز به سخت افزار قدرتمند برای اجرا ندارند و به راحتی میتوانید بر روی سرور های اشتراکی یا اختصاصی اقدام به نصب و بهره برداری از این نرم افزار کنید.سرعت و امنیت این نرم افزار فاکتور بسیار مهم بعدی است که لازم است در هنگان انتخاب نرم افزار محاسبه حقوق و دستمزد به آن توجه گردد.

مهم ترین ویژگی های عمومی این نرم افزار

تحت وب

زبان برنامه نویسی این نرم افزار PHP میباشد.
برای استفاده از این نرم افزار نیاز به مرورگرهای معمولی دارید.کروم، فایرفاکس، اوپرا، سافاری و ...

بانک اطلاعاتی My SQL

بانک اطلاعاتی استفاده شده در این نرم افزارMy Sql میباشد.
متد و ساختار بانک های اطلاعاتی My SQL باعث میشود بدون توجه به حجم دیتا، سریعترین زمان دستیابی به اطلاعات میسر شود.My SQL از معروفترین بانک های اطلاعاتی جهان است.

رابط کاربری آسان

به راحتی و در کسری از زمان نرم افزار را فرا بگیرید.
عدم پیچیدگی بیش از حد باعث شده تا این نرم افزار از رابط کاربری ساده و در عین حال زیبا بهره برده و با کمترین زمان آموزش، کاربر میتواند به بخش های مختلف این نرم افزار مسلط شود.

امکان دسترسی از خارج از مجموعه

از طریق DNS یا دامنه
از طریق ست کردن آی پی یا دامنه بر روی آدرس اصلی برنامه میتوانید از هر نقطه از جهان که به اینترنت متصل است به نرم افزار دسترسی پیدا کنید.
مهم ترین ویژگی های این نرم افزار

فرمول نویسی در نرم افزار تحت وب حقوق و دستمزد فراتکنو

در قسمت تعریف فرمول های محاسبه، میتوانید با ت.جه به قوانین داخلی مجموعه خود اقدا به تعریف یا سفارشی سازی فییلدها و محاسبات شوید.برای این کار نیاز به هیچگونه دانش برنامه نویسی و ... ندارید.تمام این محیط برای سهولت استفاده شما به زبان فارسی طراجی گردیده است.

تصاویر محیط نرم افزار
به راهنمایی بیشتر نیاز دارید؟
سوالات متداول

سوالات متداول

بیشترین سوالاتی که کارربران ما از ما میپرسند

بله.در نرم افزار های تحت وب کافی است دیوایس شما از مرورگرهای استاندارد پشتیبانی کنند.به عبارتی هر پلتفرمی که روی آن مرورگر اینترنت قابل جرا شدن باشد توان اجرای این نرم افزار را دارد.

بله.شما میتوانید با افزودن یا کاهش آیتم های حقوقی تاثیر گزار فیش حقوقی شخصی سازی شده ای داشته باشید.

کافی است مرورگر خود را باز کرده و آدرس نرم افزار را فراخوانی کنید.مثلا: 127.0.0.0/salary

هنگام بک آپ از نرم افزار یک فایل بصورت خروجی در اختیار شما قرار میگیرد که در صورت نیاز میتوانید از آن استفاده نمائید.

خیر.شما میتوانید وارد نرم افزار شده و بازه زمانی را طبق بازه انتخابی خود تنظیم نمائید.

خیر.با توجه به متد پیشرفته این نرم افزار و با توجه به المان های به کار رفته فارسی در این نرم افزار میتوانید اقدام به فرمول نویسی کنید.برای مثال کافی است انتخاب کنید چه معیار یا کسوراتی ضرب در چه آیتمی شده و در نهایت با اعمال ضریب 2 در فیش حقوقی اعمال گردد.

همه آپدیت های این نرم افزار توسط تیم پشتیبانی و بر روی سرور اصلی مجموعه فراتکنو اعمال میگردد.اغلب این آپدیت ها در زمانی انجام میگیرد که کاربران در حال کار با سیستم نمیباشند.پس جای نگرانی نیست.